info@psaftab.com

051 - 37037

ماساژ هنر شفا بخش باستانی ، برای تمام دستگاههای بدن فواید بسیاری دارد که در زیر تعدادی از آنها آورده شده است

دستگاه اعصاب با استفاده از ماساژ عمیقاَ تحت تاثیر قرار می گیرد . از آنجا که ماساژ تسکین دهنده و آرامش بخش است ، سیستم اعصاب را آرام می کند . اختلالاتی مثل بی خوابی ، تنش ، سردردها و سایر بیماریهای ناشی از فشارهای روانی تحت تاثیر قدرت شفابخش تماسهای انگشتان بهبود می یابند .

دستگاه ماهیچه ای از ماساژ سود بیشماری می برد . هنگام ماساژ ماهیچه ها ، توازنی بین انقباض و آرمیدگی آنها وجود می آید . بعضی از حرکتهای ماساژبا آرام کردن و کشش دادن به ماهیچه ها گرفتگی و تنش را در آنها کاهش می دهد .

دستگاه گردش خون نیز از ماساژ فایده می برد . ماساژ با تشدید جریان خون در تمام سیستم بدن فشار وارد بر رگها و سیاهرگها را کم می کند و گردش خون ضعیف را بهبود می بخشد و ناراحتیهای قلبی را کم می کند. تعداد ضربان قلب کاهش می یابد و فشار خون بالا کم می شود و بدین ترتیب قلب تقویت می گردد

دستگاه لنفاوی نیز تحریک می شود و جریان لنف در سراسر بدن سرعت می یابد . با ماساژ ترکیبات سمی و مضر که به علت فشارهای روانی بیش از حد در بدن انباشته شده است ، بسرعت از بین می رود .

دستگاه تنفسی به محض آنکه فعالیت ششها به واسطه ماساژ افزایش می یابد ، بهتر کار میکند . با ماساژ بیشتر ، ریتم تنفس آرام و عمیق خواهد شد در صورت لزوم ، می توان از طریق روش پرکاشن که روی پشت ، بالای ششها انجام می شود بلغم و ترشحات برنشها را به بیرون راند.

دستگاه گوارش نیز سود می برد زیرا ماساژ حرکات دودی روده را افزایش می دهد و دفع مواد زاید را سرعت می بخشد و بدین ترتیب از بروز یبوست جلوگیری می کند . ماساژ ، ماهیچه های جدار روده ها و شکم را تقویت می کند و سبب ترشح شیره هضم غذا در کبد ، لوزالمعده ، معده ، و روده ها می شود . ماساژ ضمن آنکه به هضم غذا و دفع مواد زاید بدن کمک میکند ، جذب مواد غذایی هضم شده را افزایش می دهد.

ماساژ پوست برای فعالیت و تغذیه پوست مفید است ، غدد چربی و عرق را تحریک می کند و با تقویت عملکرد آنها سموم مترشحه را دفع می نماید . به محض از بین رفتن سلولهای مرده پوست منافذ پوست باز می شود و تنفس و نرمی و قدرت کشش پوست بیشتر می شود. حالت پوست ، رنگ و خاصیت کشش آن افزایش می یابد و پس از ماساژ پوست از شادابی و طراوت می درخشد.


بدانید که پیشگیری همیشه بهتر از درمان است . امروزه تمام مردم از هر گروه سنی به طور روزافزونی به درمان طبیعی روی آورده اند تا بتوانند از طریق آن سلامت جسم و روان خود را ارتقا بخشند و به یک زندگی طولانی ، شاد و هماهنگ بدون هیچ گونه بیماری دست یابند.

To Top ↑
برای ورود به سیستم خرید بلیط اینترنتی پارک ساحلی آفتاب کلیک فرمایید.     سیستم خرید اینترنتی