info@psaftab.com

051 - 37037

این روزها تعداد افرادی که به قصد داشتن اندامی متناسب و ورزیده به کلاس‌های بدن‌سازی مراجعه می‌کنند کم نیست و در تاثیرات مثبت ورزش بر جسم و روح این افراد هم هیچ بحث وتردیدی وجود ندارد. تنها نکته مورد توجه و تاکید در این باره توجه به سن و شرایط بدنی مختلف افراد برای انجام ورزش بدنسازی است. البته این موضوع به این معنا نیست که محدودیت سنی برای ورزش بدنسازی وجود دارد بلکه باید گفت هر سنی برای شروع بدنسازی مناسب است، به شرطی كه صحیح انجام شود. با این توضیح این ورزش برای سنین مختلف از خردسالان تا بزرگسالان مفید است.

بهترین سن برای تمرینات بدنسازی از ۱۵ سالگی به بعد است زیرا كودكان پیش از سن بلوغ، نباید اقدام به انجام لیفت‌های پرقدرت و سنگین نمایند. در عوض می‌توان از وزنه‌های سبك با تكرار ۱۰ یا ۱۵ بار تمرینات را همراه با مربیان انجام داد.
ولی برای زنان بالای ۴۰ سال، بهترین ورزش تمرین با وزنه است. این تصور که استفاده از دستگاه‌های بدنسازی سبب افزایش قطر ماهیچه‌‌های بدن می‌شود مانعی برای انجام این ورزش توسط خانم‌هاست اما باید تاکید کرد دستگاه‌های بدنسازی در زنان تنها باعث افزایش قدرت بدنی و سفت شدن ماهیچه‌ها می‌شود اما قطر ماهیچه‌های آنان را مانند مردان افزایش نمی‌دهد..


سالنهای بدنسازی پارك ساحلي آفتاب یکی از مجهزترین و مدرنترین دستگاههای بدنسازی را داراست. برخی از این دستگاهها به شرح ذیل می باشد:

تردميل موتوردار 3 اسب، دوچرخه ثابت مغناطیسی، دوچرخه ثابت فلکسی فیت ،دوچرخه ثابت برقی، دوچرخه ثابت نشسته فلکسی فیت ،استپر ، اسکی فضایی ،ایرواکر، كش نرمش ، نيمكت بدنسازی ، آب كينگ ،ايرواكر، دستگاه بدنسازی زیر بغل سیم کش ،دستگاه بدنسازی جلو پا،دستگاه بدنسازی 21 کاره فلکسی فیت ،دستگاه بدنسازی پرس سینه ، نیمکت وزنه برداری ، الپتیکال،استپ، سیم کش، دستگاه کرانچ شکم و ... می باشد که تمامی این دستگاهها یکی از معروفترین دستگاههای روز دنیا می باشدکه همزمان با تمرین کالری مصرف شده و ضربان قلب ورزشکار را دراختیار او قرارمی دهد.علاوه بر این موضوع این دستگاهها قابلیت تنظیم به گونه های اینتروال،چربی سوز،تقویت قلب،وزن کم کردن و دستی را نیز دارد.این سالن بدنسازی مشرف به استخر بوده که نمای زیبایی را برای آرامش ميهمانان گرامي فراهم کرده است.

استفاده از مربیان بین المللی در این سالن یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید که به صورت کاملا علمی و عملی باعث نزدیک شدن به هدف ورزشکار خواهد شد.

To Top ↑
برای ورود به سیستم خرید بلیط اینترنتی پارک ساحلی آفتاب کلیک فرمایید.     سیستم خرید اینترنتی